Бахмутський навчально-науковий

професійно-педагогічний інститут


Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Останні новини та оголошення

 

30 березня 2022 року Україна стала 39-м повноправним членом Асоціації COST, яка надає інноваторам та дослідникам можливості для нетворкінгу, посилюючи їх здатність вирішувати наукові, технологічні та суспільні виклики.

Асоціація COST (Європейське співробітництво в галузі науки та техніки) – міжнародна некомерційна асоціація зі штаб-квартирою у Брюсселі, членами якої є 40 країн, та яка фінансується в межах Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа». COST фінансує дослідницькі та інноваційні мережі. Робота Асоціації COST спрямована на розбудову дослідницьких ініціатив в Європі та за її межами, що дозволяють науковцям та інноваторам розвивати свої ідеї в будь-якій галузі науки та техніки, обмінюватись досвідом з колегами. Дії COST – це мережі, що сприяють дослідженням, інноваціям і кар’єрі дослідника та діють протягом чотирьох років.

Міністерство освіти і науки України (далі – МОН) активно працює над створенням належних умов для науковців та інноваторів задля збереження та подальшого розвитку української наукової сфери, підтримки її спроможності та забезпечення реалізації інтелектуального потенціалу.

З цією метою запрошуємо українських науковців долучитись до щорічного інформаційного дня Aсоціації COST. Захід відкритий для всіх дослідників та інноваторів на будь-якому етапі кар’єри та в будь-якій галузі досліджень, особливо корисним захід буде для молодих дослідників.

Мета заходу – поінформувати дослідницьке співтовариство про:
- умови та формати участі у Діях COST, 
- процедуру подачі пропозицій щодо Дій COST,
- дослідницькі заходи, що можуть бути профінансовані Асоціацією COST,
- роль і вплив програм COST на розвиток наукової кар’єри.

Дата: 18 лютого 2025 року.

Час: 10:00-11:45 за центральноєвропейським часом (часовий пояс Брюсселя).

Формат: онлайн.

Для участі необхідно зареєструватись за покликанням: 
https://forms.office.com/e/ZgLXjqdhNm

Детальна інформація за покликанням: 
https://www.cost.eu/cost-events/online-cost-info-day-2025/

 

 

 

 

 

Проєкт ЮНІСЕФ U-Report спільно з Українською студентською лігою запрошують студентів взяти участь в онлайн-опитуванні, що спрямоване на дослідження залучення студентської молоді до органів студентського самоврядування (ОСС). Метою опитування є визначення чинників впливу на залучення студентської молоді до ОСС, аналіз існуючих бар’єрів участі та виявлення проблем, з якими стикаються студенти під час діяльності в ОСС.

Результати опитування стануть основою для розробки рекомендацій щодо підвищення ефективності студентського самоврядування в Україні.

Щоб долучитися до опитування, необхідно:

1) перейти в один із чат-ботів U-Report:

– у Messenger: http://m.me/ureportukraine

– Telegram-бот: http://t.me/ureportukrainebot

– Viber-бот: https://chats.viber.com/ureportukraine

2) надіслати слово «СТАРТ».

Проєкт U-Report – цифрова платформа ЮНІСЕФ, що об’єднує проактивну молодь, яка висловлює свої думки та прагне впливати на зміни в країні.

Сайт проєкту U-Report

Сторінка U-Report в Інстаграм

 

 

 

Запрошуємо Вас взяти участь у Міжнародному дистанційному бліц-конкурсі з веб-дизайну та комп’ютерної графіки, який відбудеться з 20 до 25 лютого 2025 року.
Професійне журі конкурсу, до складу якого входять провідні спеціалісти з веб-дизайну та комп’ютерної графіки, визначить переможців у кількох номінаціях.

Номінації конкурсу з веб-дизайну:
• Найкраща графічна реалізація,
• Найкраща програмна реалізація,
• Найкраще інформаційне наповнення.


Номінації конкурсу з комп’ютерної графіки:
• Найкраща 2D растрова графіка,
• Найкращий фотоколаж,
• Найкраща 2D векторна графіка,
• Найкраща 3D-графіка.

Номінації конкурсу з комп’ютерної анімації:
• Найкраща GIF-анімація,
• Найкраща 3D-анімація.

Тема завдання, яка буде однаковою для всіх учасників, буде розміщена на сайті конкурсу 20 лютого 2025 року. Учасникам конкурсу необхідно виконати роботу на задану тему (з 20 до 25 лютого 2025 року) та надіслати її до Оргкомітету конкурсу. Кількість робіт від одного учасника не обмежено.
Конкурс буде проведено дистанційно в один тур. Кожна робота реєструється окремо. Реєстрацію робіт буде розпочато 20 лютого. Допускається виконання колективної роботи. До участі запрошується молодь віком до 25 років.
 
 
 

 

31 січня 2025 року на кафедрі економіки підприємств та менеджменту Бахмутського навчально-наукового професійно-педагогічного інституту ХНУ ім. В.Н. Каразіна відбувся круглий стіл «Менеджмент майбутнього: синергія освіти та бізнесу». Модератором заходу була гарант ОПП «Менеджмент адміністративної діяльності, сфери послуг та торгівлі», к.е.н., доцент кафедри ЕПМ Юлія Романуша. Було запрошено на захід у якості стейкхолдела комерційного директора дендропарку м. Кропивницький Олену Борисенко.

Дендропарк – більше, ніж місце для відпочинку Це справжня природна оаза, де кожен сезон має особливі пропозиції для відвідувачів:

  • Зима: головна ялинка міста та ковзанка під відкритим небом – IceDendro.
  • Весна: розквіт 3 мільйонів тюльпанів та інших квітів.
  • Літо: відпочинок з басейном у AQUA DENDRO та атракціони.
  • Осінь: ярмарки та святкові заходи.

Протягом всього року можна завітати до ресторану авторської кухні «Arka» та стрітфуд-закладу «Ловилка».

Отже, дендропарк у Кропивницькому – це багатофункціональний простір для відпочинку та розваг, що пропонує сезонні пропозиції, ярмарки, заходи та послуги закладів харчування. Завдяки активному розвитку інфраструктури, тут є потреба у кваліфікованих фахівцях сфери послуг.

Під час обговорення теми круглого столу визначено перелік професій на які іноді виникає попит у дендропарку:

  • Адміністратори – для координації роботи закладів та організаційних процесів.
  • Івент-менеджери – для планування та проведення заходів.
  • Помічники керівника – для підтримки управлінських функцій.
  • Рекрутери – для пошуку та адаптації персоналу.

Основні питання, які було розглянуто:

1. Кваліфікаційні вимоги: менеджери повинні володіти лідерськими якостями, знати маркетинг, вміти організовувати масові заходи та управляти персоналом.

2. Практика для студентів: у дендропарку іноді виникає необхідність залучення студентів для проходження практик.

3. Покращення програми: рекомендовано посилити дисципліни, що забезпечують розвиток практичних навичок управління у сфері послуг. Зокрема, це можуть бути такі напрямки:

Управління операційними процесами – планування, організація та контроль роботи закладів.

Івент-менеджмент – організація масових заходів та святкових подій.

HR та рекрутинг – пошук, підбір і розвиток персоналу.

Клієнтоорієнтованість і сервіс – управління взаємовідносинами з клієнтами.

Фінансове планування і бюджетування – управління фінансами підприємств сфери послуг.

З метою підвищення залученості роботодавців до організації та реалізації освітнього процесу за освітньою програмою, Оленою Юріївною була запропонована ідея проведення хакатонів, кейс-чемпіонатів або конкурсів бізнес-ідей, спільно з роботодавцями, які будуть оцінювати роботи студентів, нагороджувати найкращих та пропонувати стажування чи працевлаштування переможцям. Це створить додаткову мотивацію для залучення компаній до освітнього процесу.

Висновок Захід визначив ключові компетенції для успішного працевлаштування на управлінські посади: лідерство, комунікабельність, організація подій, володіння цифровими навичками маркетингових комунікацій, управління персоналом і глибоке знання бізнес-процесів у сфері послуг та торгівлі.

 

 

 

 

 

 

 

У період з 20 по 24 січня 2025 року викладачі кафедри економіки підприємств та менеджменту Бахмутського навчально-наукового інституту взяли участь у Зимовій школі «Основи європейського митного законодавства при експертизі товарів», яка проходила на базі кафедри маркетингу та торговельного підприємництва ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Захід відбувся в рамках проєкту Жан Моне ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH «European concept of dynamic regulation and coordination of examination of goods in customs affairs» (EDETMS) та був спрямований на поглиблення знань щодо європейського митного законодавства та механізмів експертизи товарів.

Протягом п’яти днів учасники Зимової школи мали змогу:

– ознайомитися з європейськими підходами до митного регулювання та сертифікації товарів;

– обговорити особливості діяльності митних органів України в умовах європейської інтеграції.

У рамках школи викладачі нашої кафедри активно долучилися до обговорень та виконання практичних завдань. Наприкінці навчання всі учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.

Щиро дякуємо організаторам за можливість отримати актуальні знання та цінний досвід!

Кафедра економіки підприємств та менеджменту БННІ ХНУ ім. В.Н. Каразіна продовжує працювати над удосконаленням навчального процесу та підвищенням професійного рівня своїх викладачів!

 

 

 

 

 

 

 

 

З нагоди Дня Соборності України Студентська Рада Бахмутського навчально-наукового професійно-педагогічного інституту Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна взяли активну участь у флешмобі «Моя Україна», організованому Управлінням молодіжної політики та у справах дітей Бахмутської міської ради.

Завдяки творчому підходу молоді, у світлинах вдалося показати багатогранність нашої країни: від мальовничих краєвидів до яскравих традицій та незламного духу.

Фотографії студентів, що відображають красу, силу та єдність нашої України, вже стали частиною онлайн-виставки, яку можна переглянути на сторінці управління у Facebook 22 січня 2025 р.

Дякуємо нашим здобувачам за участь та внесок у популяризацію єдності України! Разом ми сильні та непереможні!

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні за фінансування Європейського Союзу та Уряду Данії оголошує новий набір до Майстерні розвитку органів студентського самоврядування (ОСС) “aGAIN 3.0”. 

За останні п'ять років органи студентського самоврядування в Україні зіштовхнулися з чималою кількістю бар'єрів у своїй діяльності, серед яких пандемія COVID-19 та війна. Це призвело до того, що сучасному поколінню представників/-ць ОСС не вистачає успадкованих знань, досвіду та практичних навичок, які необхідні для якісної роботи.

ПРООН прагне розбудувати сприятливе середовище, засноване на сучасних практиках розвитку органів студентського самоврядування. Цей підхід спрямовано на розвиток потенціалу молоді, щоб вони ставали агентами змін та активно долучались до процесів прийняття рішень та відновлення у закладах освіти й громадах. 

У 2023–2024 роках ПРООН в Україні запустила Майстерню “aGAIN” та “aGAIN 2.0.” для органів студентського самоврядування (ОСС) закладів вищої та фахової передвищої освіти у чотирьох областях, включно з внутрішньо переміщеними закладами. Цьогоріч проєкт виходить на новий рівень – третя фаза розширює географію на нові області і протягом усього 2025 року ПРООН працюватиме над розвитком спроможностей відібраних ОСС. 

Ми шукаємо тих, хто:

  • має команду однодумців віком від 15 до 25 років, яка прагне розвитку свого ОСС, готова вчитися та долучатися до процесів відновлення вже зараз;
  • входить до складу органу студентського самоврядування (ради / парламенту / сенату тощо) закладу вищої або фахової передвищої освіти або його підрозділу (факультету / інституту / відділення) з областей, що відібрані для проведення майстерні в 2025 році;
  • має підтримку з боку адміністрації закладу освіти щодо участі вашого ОСС у майстерні та подальшого втілення мініпроєкту;
  • має нарис майбутнього проєкту/-ів, які прагне втілити в межах цієї програми.

Коли: січень–листопад 2025р. 

У 2025 році учасниками Майстерні 3.0. "aGAIN" стануть 20 органів студентського самоврядування (ОСС) з 12 партнерських областей а саме:  Дніпропетровської, Закарпатської, Запорізької, Миколаївської, Полтавської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернівецької та Чернігівської областей, а також заклади освіти, які вимушено покинули Донецьку та Луганську області й перебувають в інших куточках України.

Заповнюйте цю анкету до 19 січня 2024 р. для участі у майстерні.

Про формат майстерні 

“aGAIN 3.0”  це річна програма, в межах якої: (1) по 20 представників/-ць активної молоді та членів/-кинь відібраних ОСС візьмуть участь у одноденному інтенсивному тренінгу у своїй громаді. Основу навчальної програми складає визначення ключових завдань ООС, проєктна діяльність та участь у процесах відновлення. (2) ПРООН надасть грантову підтримку найкращим проєктам на втілення студентських мініініціатив, (3) надасть методологію для адаптації унікальної симуляційної гри для адаптації першокурсників та нових членів в ОСС та (4) допоможе зі стратегуванням діяльності ОСС, а (5) успішні випускники програми зможуть взяти участь у фінальній події, що відбудеться в листопаді (локацію буде повідомлено додатково). 

У разі проходження конкурсного відбору, безпосередня участь команди в усіх частинах майстерні є обов'язковою.

Двадцять органів студентського самоврядування буде обрано до участі у Майстерні 3.0. у 2025 році за результатами перегляду заявок з урахуванням потреби в підтримці та збалансованого географічного представництва. Звертаємо вашу увагу на те, що організатори будуть зв'язуватися лише з обраними командами.

Під час офлайн-заходів програми будуть дотримані всі заходи безпеки. 

Зауважимо, що заявка має бути подана представником/-цею ОСС в узгодженні з командою ОСС закладу освіти.

Контакти: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Майстерню розвитку органів студентського самоврядування “aGAIN 3.0.” організовано Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні в межах флагманського партнерства ЄС та ПРООН «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні» та Уряду Данії.

Facebook: https://www.facebook.com/UNDPUkraine

Instagram: https://www.instagram.com/undpukraine

 

 

 

Шановні колеги!

Загальні збори трудового колективу БННППІ ХНУ ім. В.Н. Каразіна відбудуться 16.01.2024 р. о 13:00 год. за посиланням:

https://meet.google.com/nxo-mqts-zkm