Бахмутський навчально-науковий

професійно-педагогічний інститут


Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Останні новини та оголошення

 

З 01.09.24 р. студенти денної та заочної форми навчання

ЗДІЙСНЮЮТЬ ОПЛАТУ ЗА НАВЧАННЯ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК

Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна!

 

ННППІ УІПА (м. Бахмут) продовжує працювати у складі

Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

 

   Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2024 року №113-р  «Про реорганізацію Української інженерно-педагогічної академії», наказу Міністерства освіти і науки України від 15.02.2024 №186 «Про реорганізацію Української інженерно-педагогічної академії» розпочалася робота по реорганізації Української інженерно-педагогічної академії, частиною якої є Навчально-науковий професійно-педагогічний інститут Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут), шляхом приєднання до Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

   4 березня 2024 року Вчена рада Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна прийняла офіційні рішення:

  • Про утворення на базі Української інженерно-педагогічної академії у складі Каразінського університету навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія».
  • Про утворення на базі відокремлених структурних підрозділів Української інженерно-педагогічної академії у складі Каразінського університету:

– Навчально-наукового професійно-педагогічного інституту (м. Бахмут);

– Кадіївського навчально-наукового інституту гірничих та освітніх технологій.

 

 

   Тобто змінюється підпорядкування та назва нашого інституту. Ми продовжуємо працювати у складі одного з найкращих університетів України.

   Здобувачі вищої освіти та інші особи, які навчаються в інституті продовжують навчання в Харківському національному університеті ім. В. Н. Каразіна за обраними спеціальностями та джерелами фінансування відповідно. Контакти, банківські реквізити та рахунки інституту не змінилися.

   Колектив Каразінського університету з великою повагою ставиться до здобутків і досягнень своїх колег, вбачаючи в об’єднанні можливість спільної праці, навчання, створення потужних спільних освітніх і наукових проєктів. Об’єднання колективів відбувається на підставі стратегії "win-win" зі збереженням інтересів студентської та науково-педагогічної громадськості наших колективів.

   Розпочинаємо новий шлях великою міцною родиною!

 

 

Міністерство освіти і науки України з метою підтримки екосистеми інновацій, створення сприятливих умов для дослідників, їхньої взаємодії з реальним сектором економіки, а також пошуку наукових та інноваційних рішень, які відповідають викликам сьогодення, запрошує вас взяти участь у Премії «Нового європейського Баухаусу» (New European Bauhaus Prize, NEB).

Європейська Комісія з 14 січня 2025 року розпочала прийом заявок на Премію «Нового європейського Баухаусу» (New European Bauhaus Prize, NEB). Це вже п'ятий конкурс у межах ініціативи NEB, яка запрошує творчих особистостей та новаторів з усієї Європи та за її межами до подання інноваційних проєктів.

Премія NEB 2025 буде присуджуватися як за вже реалізовані проєкти, так і за концепції, розроблені молодими талантами, у чотирьох категоріях:

  • відновлення зв’язку з природою;
  • відновлення відчуття приналежності;
  • пріоритизація місць та людей, які цього найбільше потребують;
  • формування циркулярної промислової екосистеми та підтримка мислення
    з урахуванням життєвого циклу.

У кожній з чотирьох категорій створено два паралельні конкурсні напрями:

  • напрям А: «Чемпіони «Нового європейського Баухаусу» – присвячений існуючим та завершеним проєктам з чіткими та позитивними результатами;
  • напрям Б: «Висхідні зірки «Нового європейського Баухаусу» – присвячений концепціям, поданим молодими талантами віком до 30 років.

Концепції можуть перебувати на різних стадіях розробки, від ідей з чітким планом до рівня прототипу.

Премії NEB 2025 року будуть вручені 22 переможцям та призерам, які отримають грошову винагороду в розмірі до 30 000 євро (в залежності від категорії), а також комунікаційний пакет, який сприятиме подальшому розвитку

 Кінцевий термін подачі заявок – 14 лютого 2025 року

*Подання здійснюється через офіційну платформу New European Bauhaus Prizes

 

Детальна інформація щодо умов участі та порядку подачі заявок міститься в посібнику для заявників

 

 

 

 

30 березня 2022 року Україна стала 39-м повноправним членом Асоціації COST, яка надає інноваторам та дослідникам можливості для нетворкінгу, посилюючи їх здатність вирішувати наукові, технологічні та суспільні виклики.

Асоціація COST (Європейське співробітництво в галузі науки та техніки) – міжнародна некомерційна асоціація зі штаб-квартирою у Брюсселі, членами якої є 40 країн, та яка фінансується в межах Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа». COST фінансує дослідницькі та інноваційні мережі. Робота Асоціації COST спрямована на розбудову дослідницьких ініціатив в Європі та за її межами, що дозволяють науковцям та інноваторам розвивати свої ідеї в будь-якій галузі науки та техніки, обмінюватись досвідом з колегами. Дії COST – це мережі, що сприяють дослідженням, інноваціям і кар’єрі дослідника та діють протягом чотирьох років.

Міністерство освіти і науки України (далі – МОН) активно працює над створенням належних умов для науковців та інноваторів задля збереження та подальшого розвитку української наукової сфери, підтримки її спроможності та забезпечення реалізації інтелектуального потенціалу.

З цією метою запрошуємо українських науковців долучитись до щорічного інформаційного дня Aсоціації COST. Захід відкритий для всіх дослідників та інноваторів на будь-якому етапі кар’єри та в будь-якій галузі досліджень, особливо корисним захід буде для молодих дослідників.

Мета заходу – поінформувати дослідницьке співтовариство про:
- умови та формати участі у Діях COST, 
- процедуру подачі пропозицій щодо Дій COST,
- дослідницькі заходи, що можуть бути профінансовані Асоціацією COST,
- роль і вплив програм COST на розвиток наукової кар’єри.

Дата: 18 лютого 2025 року.

Час: 10:00-11:45 за центральноєвропейським часом (часовий пояс Брюсселя).

Формат: онлайн.

Для участі необхідно зареєструватись за покликанням: 
https://forms.office.com/e/ZgLXjqdhNm

Детальна інформація за покликанням: 
https://www.cost.eu/cost-events/online-cost-info-day-2025/

 

 

 

 

 

Проєкт ЮНІСЕФ U-Report спільно з Українською студентською лігою запрошують студентів взяти участь в онлайн-опитуванні, що спрямоване на дослідження залучення студентської молоді до органів студентського самоврядування (ОСС). Метою опитування є визначення чинників впливу на залучення студентської молоді до ОСС, аналіз існуючих бар’єрів участі та виявлення проблем, з якими стикаються студенти під час діяльності в ОСС.

Результати опитування стануть основою для розробки рекомендацій щодо підвищення ефективності студентського самоврядування в Україні.

Щоб долучитися до опитування, необхідно:

1) перейти в один із чат-ботів U-Report:

– у Messenger: http://m.me/ureportukraine

– Telegram-бот: http://t.me/ureportukrainebot

– Viber-бот: https://chats.viber.com/ureportukraine

2) надіслати слово «СТАРТ».

Проєкт U-Report – цифрова платформа ЮНІСЕФ, що об’єднує проактивну молодь, яка висловлює свої думки та прагне впливати на зміни в країні.

Сайт проєкту U-Report

Сторінка U-Report в Інстаграм

 

 

 

Запрошуємо Вас взяти участь у Міжнародному дистанційному бліц-конкурсі з веб-дизайну та комп’ютерної графіки, який відбудеться з 20 до 25 лютого 2025 року.
Професійне журі конкурсу, до складу якого входять провідні спеціалісти з веб-дизайну та комп’ютерної графіки, визначить переможців у кількох номінаціях.

Номінації конкурсу з веб-дизайну:
• Найкраща графічна реалізація,
• Найкраща програмна реалізація,
• Найкраще інформаційне наповнення.


Номінації конкурсу з комп’ютерної графіки:
• Найкраща 2D растрова графіка,
• Найкращий фотоколаж,
• Найкраща 2D векторна графіка,
• Найкраща 3D-графіка.

Номінації конкурсу з комп’ютерної анімації:
• Найкраща GIF-анімація,
• Найкраща 3D-анімація.

Тема завдання, яка буде однаковою для всіх учасників, буде розміщена на сайті конкурсу 20 лютого 2025 року. Учасникам конкурсу необхідно виконати роботу на задану тему (з 20 до 25 лютого 2025 року) та надіслати її до Оргкомітету конкурсу. Кількість робіт від одного учасника не обмежено.
Конкурс буде проведено дистанційно в один тур. Кожна робота реєструється окремо. Реєстрацію робіт буде розпочато 20 лютого. Допускається виконання колективної роботи. До участі запрошується молодь віком до 25 років.
 
 
 

 

31 січня 2025 року на кафедрі економіки підприємств та менеджменту Бахмутського навчально-наукового професійно-педагогічного інституту ХНУ ім. В.Н. Каразіна відбувся круглий стіл «Менеджмент майбутнього: синергія освіти та бізнесу». Модератором заходу була гарант ОПП «Менеджмент адміністративної діяльності, сфери послуг та торгівлі», к.е.н., доцент кафедри ЕПМ Юлія Романуша. Було запрошено на захід у якості стейкхолдела комерційного директора дендропарку м. Кропивницький Олену Борисенко.

Дендропарк – більше, ніж місце для відпочинку Це справжня природна оаза, де кожен сезон має особливі пропозиції для відвідувачів:

  • Зима: головна ялинка міста та ковзанка під відкритим небом – IceDendro.
  • Весна: розквіт 3 мільйонів тюльпанів та інших квітів.
  • Літо: відпочинок з басейном у AQUA DENDRO та атракціони.
  • Осінь: ярмарки та святкові заходи.

Протягом всього року можна завітати до ресторану авторської кухні «Arka» та стрітфуд-закладу «Ловилка».

Отже, дендропарк у Кропивницькому – це багатофункціональний простір для відпочинку та розваг, що пропонує сезонні пропозиції, ярмарки, заходи та послуги закладів харчування. Завдяки активному розвитку інфраструктури, тут є потреба у кваліфікованих фахівцях сфери послуг.

Під час обговорення теми круглого столу визначено перелік професій на які іноді виникає попит у дендропарку:

  • Адміністратори – для координації роботи закладів та організаційних процесів.
  • Івент-менеджери – для планування та проведення заходів.
  • Помічники керівника – для підтримки управлінських функцій.
  • Рекрутери – для пошуку та адаптації персоналу.

Основні питання, які було розглянуто:

1. Кваліфікаційні вимоги: менеджери повинні володіти лідерськими якостями, знати маркетинг, вміти організовувати масові заходи та управляти персоналом.

2. Практика для студентів: у дендропарку іноді виникає необхідність залучення студентів для проходження практик.

3. Покращення програми: рекомендовано посилити дисципліни, що забезпечують розвиток практичних навичок управління у сфері послуг. Зокрема, це можуть бути такі напрямки:

Управління операційними процесами – планування, організація та контроль роботи закладів.

Івент-менеджмент – організація масових заходів та святкових подій.

HR та рекрутинг – пошук, підбір і розвиток персоналу.

Клієнтоорієнтованість і сервіс – управління взаємовідносинами з клієнтами.

Фінансове планування і бюджетування – управління фінансами підприємств сфери послуг.

З метою підвищення залученості роботодавців до організації та реалізації освітнього процесу за освітньою програмою, Оленою Юріївною була запропонована ідея проведення хакатонів, кейс-чемпіонатів або конкурсів бізнес-ідей, спільно з роботодавцями, які будуть оцінювати роботи студентів, нагороджувати найкращих та пропонувати стажування чи працевлаштування переможцям. Це створить додаткову мотивацію для залучення компаній до освітнього процесу.

Висновок Захід визначив ключові компетенції для успішного працевлаштування на управлінські посади: лідерство, комунікабельність, організація подій, володіння цифровими навичками маркетингових комунікацій, управління персоналом і глибоке знання бізнес-процесів у сфері послуг та торгівлі.

 

 

 

 

 

 

 

У період з 20 по 24 січня 2025 року викладачі кафедри економіки підприємств та менеджменту Бахмутського навчально-наукового інституту взяли участь у Зимовій школі «Основи європейського митного законодавства при експертизі товарів», яка проходила на базі кафедри маркетингу та торговельного підприємництва ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Захід відбувся в рамках проєкту Жан Моне ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH «European concept of dynamic regulation and coordination of examination of goods in customs affairs» (EDETMS) та був спрямований на поглиблення знань щодо європейського митного законодавства та механізмів експертизи товарів.

Протягом п’яти днів учасники Зимової школи мали змогу:

– ознайомитися з європейськими підходами до митного регулювання та сертифікації товарів;

– обговорити особливості діяльності митних органів України в умовах європейської інтеграції.

У рамках школи викладачі нашої кафедри активно долучилися до обговорень та виконання практичних завдань. Наприкінці навчання всі учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.

Щиро дякуємо організаторам за можливість отримати актуальні знання та цінний досвід!

Кафедра економіки підприємств та менеджменту БННІ ХНУ ім. В.Н. Каразіна продовжує працювати над удосконаленням навчального процесу та підвищенням професійного рівня своїх викладачів!