Навчально-науковий професійно-педагогічний інститут

Української інженерно-педагогічної академії

Останні новини та оголошення

 

Згідно стандартів вищої освіти атестація студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з метою підтвердження освітнього рівня «спеціаліст» здійснюється за допомогою системи спеціальних завдань «Засоби діагностики якості вищої освіти» під час кваліфікаційного державного міждисциплінарного іспиту з професійної педагогічної підготовки.

Мета кваліфікаційного державного міждисциплінарного іспиту з професійної педагогічної підготовки - перевірка і оцінка теоретичного й прикладного рівнів сформованості у майбутніх інженерів-педагогів таких професійних педагогічних компетенцій, як методологічна і технологічна. Зазначені компетенції передбачають:

  • методологічна - знання загальнонаукової методології, сформованість світогляду, дотримання філософсько-методологічних засад педагогіки й психології у процесі обґрунтування оптимальних способів здійснення навчально-виховного процесу у ВНЗ;

  • технологічна – реалізація різнорівневих навчально-виховних проектів засобами інноваційних технологій, застосування психо-діагностичних методик.

Концепція кваліфікаційного державного міждисциплінарного іспиту з професійної педагогічної підготовки.

Кваліфікаційний державний міждисциплінарний іспит з професійної педагогічної підготовки проводиться згідно СВО МОНУ «Освітньо-кваліфікаційна характеристика» спеціаліста інженерно-педагогічних спеціальностей і складається з двох етапів:

1-й етап – тестова перевірка знань з психолого-педагогічного циклу навчальних дисциплін («Психологічне забезпечення професійної діяльності в освіті», «Інноваційні технології в освіті»);

2-й етап – перевірка умінь щодо системного обґрунтування відповідей на запитання за програмами психолого-педагогічних дисциплін.

До складання кваліфікаційного державного міждисциплінарного іспиту з професійної педагогічної підготовки допускаються студенти, які виконали всі вимоги навчального плану та програм зі спеціальності.

Зміст екзаменаційних завдань.

На першому етапі кваліфікаційного державного іспиту студенту видається білет, що містить 20 тестових завдань закритого типу для перевірки рівня теоретичної підготовки з дисциплін психолого-педагогічного циклу.

На другому етапі студент отримує 2 запитання репродуктивного рівня, що вимагають повного, чіткого й конкретного розкриття змісту базових понять, а також демонстрації логіки отримання усіх висновків, ілюстрації прийнятих рішень за допомогою сукупності психолого-педагогічних прикладів з теорії і практики професійної освіти.

Час, що надається на відповіді студентам дорівнює 4-м академічним годинам.

Завдання для кваліфікаційного державного міждисциплінарного іспиту з професійної педагогічної підготовки складають викладачі кафедр «Практичної психології» і «Педагогіки та методики професійного навчання». Вони розглядаються і затверджуються протоколом засідання кафедри «Практичної психології».

Склад державної екзаменаційної комісії

Державна екзаменаційна комісія створюється у складі:

- голова, затверджена Міністерством освіти і науки України;

- проректор;

- декан факультету;

- завідувач кафедри;

- 1 викладач кафедри практичної психології;

- 1 викладач кафедри педагогіки та методики професійного навчання;

- секретар.

Засідання державної комісії оформлюється протоколом. Тривалість засідання не повинна перевищувати 6 академічних годин на добу.

Критерії оцінки.

Результати кваліфікаційного державного міждисциплінарного іспиту з професійної педагогічної підготовки оцінюються за шкалою:

- правильна відповідь на кожне з 20 тестових запитань – 3 бали;

- максимальна кількість балів, яку може набрати студент за кожну з двох наданих відповідей – 20 балів. 19-20 балів – це високий рівень відповіді, який характеризується повнотою (розкрито зміст всіх базових понять; за допомогою доцільних характеристик, класифікацій та інших логічних прийомів встановлено всі суттєві зв’язки між поняттями), чіткістю (наявні однозначне тлумачення понять, наступність у поданні фактів, залученні аргументів), обґрунтованістю (вибір аргументів та спосіб побудови обґрунтування є раціональним, доцільним, ефективним), конкретністю (кожний висновок підтверджено певними міркуваннями, проілюстровано комплексом прикладів). 10-18 балів - це середній рівень відповіді, для якого характерним є часткова відповідність вимогам повноти, чіткості, обґрунтованості, конкретності. 1-9 балів – це низький рівень відповіді, коли суттєво порушено головні вимоги до якості відповіді, спостерігається взагалі невідповідність певній або всім вимогам.

Рішення державної екзаменаційної комісії про оцінку знань, виявлених при складанні іспиту, приймається на закритому засіданні комісії відкритим голосуванням звичайною кількістю голосів членів комісії, які брали участь у її засіданні. Рішення державної екзаменаційної комісії є правомірним, якщо у її засіданні брали участь не менше 50% членів комісії. При однаковій кількості голосів голос голови комісії є вирішальним.

 

Перелік основних тем:

Дисципліна «Психологічне забезпечення професійної діяльності в освіті»

1. Професійне становлення особистості.

2. Психологічні основи діяльності та особистості учнів.

3. Психологія професійного навчання. Розвиток в професійному навчанні.

4. Психологічні засади інноваційної педагогічної діяльності.

5. Психологія стресу та емоційного вигорання.

6. Психологія конфлікту.

7. Професійні деформації педагога.

Дисципліна «Інноваційні технології в освіті»

1. Інноваційні виміри сучасної освіти.

2 . Інноваційна культура інженера-педагога.

3. Основи інноватизації освітніх процесів.

4. Навчальний тренінг у процесі вивчення спецдисциплін.

5. Ділова гра у інженерно-педагогічній діяльності.

6. Кейс-технології у професійній освіті.

7. Основи педагогічної евристики.

8. Здоров’язберігаючі технології в освіті.

9. Технології упровадження, систематизації та узагальнення інноваційної діяльності суб’єктів педагогічного процесу

 

Література:

  1. Вікова та педагогічна психологія: навч. посібник для студ. вищих навч. закладів/ О. В. Скрипченко [та ін.]; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. 3-тє вид., випр. і доп.. К.: Каравела, 2012. 400 с.

  2. Видра О.Г. Вікова та педагогічна психологія: Навчальний посібник / О.Г.Видра. К.: Центр учбової літератури, 2011. 112 с.

  3. Глуханюк Н. С. Психология профессионализации педагога / Н.С.Глуха-нюк. 2-е изд., доп. Екатеринбург: Изд-во Рос. гос. проф.-пед. ун-та, 2005. 261с.

  4. Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности /А.К.Дусавицкий. - М.: Дом педагогики, 1996. - 208 с.

  5. Заброцький М. М.  Педагогічна психологія: Курс лекцій для вищих закладів освіти за спец. "Педагогіка"/ М. М. Заброцький; Межрегіон. Академія управління персоналом. К.: МАУП, 2000. 100 с.

  6. Зеер Э. Ф. Психология профессий / Э. Ф. Зеер. – Екатеринбург : Изд-во Урал. гос. проф.-пед. ун-та, 1997. – 244 с.

  7. Зеер Э. Ф. Психология профессионального образования / Э.Ф. Зеер. – Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. проф.-пед. ун-та, 2000. – 244 с.

  8. Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2011. – 890 с. – (Серия "Мастера психологии").

  9. Інноваційні технології навчання у діяльності інженера-педагога: навчальний посібник для інженерів-педагогів : у 2 ч. / [Коваленко О.Е., Штефан Л.В., Лисенко С.А., та ін.] ; за ред. О.Е. Коваленко, Л.В. Штефан. – Х.: Вид-во ТОВ «Цифрова друкарня №1», 2013. – Ч.1: Теоретичні основи. – 195 с.

  10. Інноваційні технології навчання у діяльності інженера-педагога: навчальний посібник для інженерів-педагогів : у 2 ч. / [Коваленко О.Е., Штефан Л.В., Бєлова О.К. та ін.] ; за ред. О.Е. Коваленко, Л.В. Штефан. – Х.: Вид-во ТОВ «Цифрова друкарня №1», 2013. – Ч.2: Практичні рекомендації. – 156 с.

  11. Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения : учеб. пособие для вузов / Е. А. Климов. – Ростов н/Д : Феникс, 1996. – 512 с.

  12. Митина Л.М. Профессиональная деятельность и здоровье педагога / Л. М. Митина, Г. В. Митин, О.А. Анисимова. – М. : Академия, 2005.

  13. Митина Л. М. Психология развития конкурентоспособной личности / Л. М. Митина. – М., «МПСИ»,2002. – 400 с.

  14. Підготовка учнів до професійного навчання і праці (психолого-пе-дагогічні основи): Навч. посібник / Під ред. Г. О. Балла, П. С. Перепелиці, В. В. Рибалки. – К.: Наукова думка, 2000. –188 с.

  15. Професійна освіта: Словник / Під ред. Н. Г. Ничкало. – К.: Вища школа, 2000. – 381 с.

  16. Психология инновационной деятельности. Курс лекций: Учебное пособие для студентов, обучающихся по направлению подготовки 220600 «Инноватика» / сост. Н. В. Сербиновская ; Южно-Российский государственный университет экономики и сервиса. – Шахты: ЮРГУЭС, 2012. – 88 с.

  17. Психологические тесты / Под ред. А. А. Карелина: В 2 Т. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. - Т.1. - 312 с. - Т.2. - 248 с.

  18. Савчин М. В. Соціальна педагогічна психологія: Навчальний посібник для студентів вузів / М.В.Савчин. – Дрогобич: Відродження, 1998. – 298 с.

  19. Столяренко Л. Д. Педагогическая психология: учеб. пособие для студ. высших учеб. заведениях/ Л. Д. Столяренко. 3-е изд., доп. и перераб.. Ростов-на-Дону: Феникс, 2004. 544 с.

  20. Цимбалюк І. М.Підвищення професійної кваліфікації: психологія педагогічної праці: навч.-метод. посібник для вищих навч. закладів/ І. М. Цимбалюк. 2-ге вид.. К.: ВД "Професiонал", 2004. 150 с.

  21. Шматков Є.В. Новітні інноваційні технології навчання [Текст] : навч. посібник для вищих навч. закладів інж.-пед. спец. / Є. В. Шматков, Д. В. Коваленко ; Укр. інж.-пед. академія. - Х. : Контраст, 2008. - 172 с.

  22. Штефан Л. В. Інноваційні технології в освіті: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. інж.-пед. спец. / Л. В. Штефан. – Х. : Точка, 2012. – 174 с.

  23. Штефан Л. В. Формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів : монографія / Л.В. Штефан. – Х. : Зебра, 2012. – 350 с.

 

 

 

 

9 березня 2016 р. кафедрою Інженерною педагогіки та психології була проведена підсумкова конференція з педагогічної практики. Брали участь студенти груп: АДС-І13 та  АД-К12, які виступили з презентаціями навчальних закладів де відбулась практика.

План роботи конференції:

1. Привітання учасників студентської звітної науково-практичної конференції «Перша педагогічна практика».

2. Історія педагогіки України: педагогічні погляди Тараса Шевченка.

3. Аналіз роботи студентів при проходженні першої педагогічної практики. 

4. Звіт практикантів про проходження практики першої педагогічної практики.

 

{gallery count=0 counter=0 buttons=0 rows=2 cols=4 width=150 height=150 align=center}news/2016/feb/vidzooch2016/{/gallery}

С 11 по 13 февраля студенты ВУЗов Донецкой области приняли участие в Форуме лидеров студенческого самоуправления «Студентська веселка». Форум проходил на базе отдыха «Полярная медведица» в Святогорске.

Организаторами мероприятия выступили Управление по делам семьи и молодежи Донецкой облгосадминистрации, отдел по делам семьи и молодежи Краматорского городского совета и Донбасская государственная машиностроительная академия. В областном формате молодежный форум проводится уже во второй раз.

На форуме присутствовала и начальник управления Лилия Золкина. Также в рамках форума студенты получили возможность встретиться с временно исполняющим обязанности заместителя председателя Донецкой облгосадминистрации Игорем Стокозом.

Студенты нашего института представляли город Бахмут впервые на этом форуме.
Команда «Молодь Бахмуту» заняла второе место в конкурсе «В гостях у сказки». Мы привезли оттуда помимо грамот и призов, - самое главное - незабываемые воспоминания, новых друзей, кучу положительных эмоций, опыта и веселья! Это были самые энергичные и сумасшедшие три дня. Спасибо организаторам, участникам и руководству УНППИ за возможность побывать на таком празднике!

 


Впереди у нас летняя «Веселка» в городе Мариуполь. С нетерпением ждем встречи!

 

{gallery count=0 counter=0 buttons=0 rows=2 cols=4 width=150 height=150 align=center}news/2016/feb/veselka{/gallery}

 

МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ УКРАИНЫ

УЧЕБНО-НАУЧНЫЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ИНСТИТУТ

УКРАИНСКОЙ ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ АКАДЕМИИ

Государственное высшее учебное заведение 4-го уровня аккредитации

ПРИГЛАШАЕТ НА ДЕНЬ ОТКРЫТЫХ ДВЕРЕЙ 12 МАРТА О 10:00

лиц имеющих образовательно-квалификационный уровень «младший специалист» или заканчивающих в текущем году техникумы и колледжи, которые смогут поступить на 2-3 курс или на 1 курс ускоренного обучения (по внутренним экзаменам, без прохождения ЗНО),  на инженерные и инженерно-педагогические специальности для получения образовательно-квалификационного уровня бакалавр, специалист, магистр.

Пробные вступительные экзамены будут проводиться 

12, 19 и 26 марта

Адрес: ул. Артема, 5, 1 этаж, кабинет № 100

Телефоны для справок: (0627) 44-79-98, 0664083480

Подорож до Львову


Известный французский писатель Анатоль Франс когда-то сказал: «Иногда один день, проведенный в других местах, дает больше, чем десять лет жизни дома». Не став спорить с этой простой истиной, студенты и сотрудники Учебно-научного профессионально-педагогического института Украинской инженерно-педагогической академии провели свои каникулы во Львове, чтобы ощутить национальный колорит Рождества и отметить его «по-украински».  Ведь именно на Рождество Город Льва удивительным образом преображается и становится самым праздничным, самым волшебным городом Украины! Здесь царит по-настоящему сказочная атмосфера, наполненная предчувствием подарков и счастья. 

Бесплатное проживание было любезно предоставлено Национальным университетом «Львовская Политехника», с которым наша академия не один год поддерживает добрые дружеские отношения. Комфортабельные номера в студенческом отеле, приветливые лица и прекрасное настроение сопровождали нас всю поездку. 

Свою экскурсию мы начали с центральной площади «Рынок», хранящей дух старины и поражающей изысканной европейской архитектурой. Тут же, поднявшись на башню Ратуши, можно осмотреться по сторонам и увидеть самые красивые панорамные виды Львова. В этой же части города расположен Итальянский дворик, который напомнит вам Рим или даже Венецию.

Лакомкам прямая дорога в Мастерскую шоколада, где конфеты изготавливают не фабричным способом, а вручную, по старинным рецептам приготовления шоколадных шедевров. Не забудьте и о Мастерской карамели, в которой можно посмотреть, как из сладкой массы изготавливаются леденцы – от маленьких конфеток до огромных карамельных фигур. Здесь же вы сможете купить сладкие подарки родным и близким.

Львовский оружейный музей, построенный в 1556 году, историко-мемориальный музей-заповедник «Лычаковское кладбище», музеи пива и кофе, экскурсии по подземельям Львова, старинные соборы – на все это едва хватило шести дней, которые мы провели в этом сказочном городе в волшебной обстановке Рождественкой сказки.

Город заворожил и влюбил в себя, несмотря на не очень погожие зимние дни. Но в гостях хорошо, а дома лучше. У нас действительно остались самые волшебные воспоминания от этого города. Уезжая из Львова, мы все унесли с собой частичку его многовековой истории. А фотографии и, правда, будут напоминать нам о славном городе Льва!

{gallery count=0 counter=0 buttons=0 rows=2 cols=4 width=200 height=200 align=center}news/2016/jan/{/gallery}

Зміна платіжних реквізитів


 До відома студентів всіх форм навчання та абітурієнтів!

У зв’язку зі змінами у струкурі платіжної системи реквізити для оплати просимо використовувати тількі наступні платіжні реквізити:

10 грудня 2015 року на базі ННППІ УІПА відбувся Відкритий учнівсько-студентский форум "Документ, який пережив століття. Історія, право, сучасність" за підтримки Артемівської міської ради, Відділу освіти Артемівської міської ради, Управлінні молодіжної політики та у справах дітей.

Вітаємо учасників та бажаємо творчого натхнення!

Добра желаешь — добро и делай.! 
Уважаемые жители нашего города! Скоро Новый Год и мне пришла в голову мысль, а что если не равнодушные люди помогут собрать игрушек для деток из детского дома? Кто хочет подарить хотя бы чуточку добра для деток в Новогодние праздники. 
Если есть желающие, то сбор состоится до 29 декабря, а 30 декабря в 13.00 мы пойдем и одарим счастьем малюток) Если будут желающие дать игрушку и сходит за компанию в детский дом ,что бы увидеть счастливых деток, обращайтесь по номерам: 
0992200295(Елена) 
0999723970(Тимур) 
0500539146 - 0638094586(Дмитрий) 
https://vk.com/id27024971 
https://vk.com/helenwilliam777 
https://vk.com/ecaulenko_dmitriy

Результати ІI туру олімпіади з педагогіки та методики професійного навчання


9 грудня кафедра Інженерної педагогіки та психології проводила II тур олімпіади з педагогіки та методики професійного навчання. У якому брали участь: Буров Андрій Анатолійович (АД ЕП13), Малютіна Вероніка Геннадіївна (АД ЕП13), Нестеренко Віктор Миколайович (АД К12) та Шванік Сергій Михайлович (АД ОП14).

За результатами усіх учасників було нагороджено почесними грамотами та цінними призами.

Вітаємо всіх учасників олімпіади з педагогіки та методики професійного навчання. 

Бажаємо творчих  успіхів та професійного зростання. 

Хай всім щастить!

{gallery count=0 counter=0 buttons=0 rows=4 cols=6 width=200 height=200 align=center}news/2015/mpo/{/gallery}